18.7.08

The Parisian Life

Grande nouvelle : Je retourne a Paris! Apres deux ans au cours desquels la ville et mes amis m'ont tant manques, me voici enfin de retour a la vie parisienne.

Je vais decouvrir mon nouveau quartier : Montmartre ! Et aussi retourner enfin a ma chasse aux tresors dans la capitale!

Attendez-vous a voir ici toutes mes trouvailles parisiennes. D'ici la, bonne rentree a tous. Pour ma part, je reviens en Octobre apres mon demenagement!



Big news! I'm going back to Paris!!! After two years missing so much the city and my friends, I am finally back to the parisian life.

I will discover my new district : Montmartre! And will finally return to my treasure hunting in the Capital of France!

Expect to see here all my parisian treasures! In the meanwhile, I wish you guys a good return to work. I will be back in October, just after moving to my new place!